خرید اینترنت ال تی ای

خرید اینترنت ال تی ای

امروزه خرید اینترنت ال تی ای و سایر اینترنت های پر سرعت دغدغه ی بسیاری از کاربرانی که به دنبال اینترنت پر سرعت هستند را بر طرف کرده است

اینترنت  LTE  موفق شده با کارایی مثبت خود تمامی نقطه ضعف های پیشین فناوری را از بین ببرد و بنابراین بسیاری از کاربران که تهیه اینترنت پر سرعت برایشان حائز اهمیت است به خرید اینترنت  ال تی ای رو آورده‌اند.

پیش بینی های حاصل بر این سبک از اینترنت نشان داده که تا سال ۲۰۲۵ نیمی از کل جمعیت جهان به خدمات LTE دسترسی دائمی خواهند داشت.

حال در این مقاله به بررسی این سبک از فناوری می پردازیم:

 

خرید اینترنت ال تی ای

 

اینترنت LTE چیست

واژه LTE مخفف عبارت های long term evolution   به معنی تکامل بلند مدت است که نسل چهارم یا همان ۴G می باشد، مودم های   LTE  به عنوان مودم های سیم کارتی نیز مطرح هستند.

اینترنت LTE  به شما این امکان را میدهد که فایل ها را با کیفیت عالی‌تر دریافت و مشاهده نمایید، شما می توانید با خرید  اینترنت ال تی ای  به سادگی به اینترنت وصل شوید.

اگر به دنبال سرعت فوق العاده و کیفیت عالی در اینترنت خود هستید، پیشنهاد شرکت مهندسی پردازش کیانانت برای شما خرید اینترنت ال تی ای می باشد.

در این نسل از اینترنت، محدودیت هایی که در اینترنت ADSL  مطرح بود وجود ندارد و همانطور‌که در پیش‌تر پرداختیم، در اینترنت LTE  سرعت بالا در دریافت و یا دانلود بسیار زیاد قابل توجه است، بنابراین یکی از نقاط قوت این فناوری محسوب می شود.

میزان سرعت این اینترنت به میزان آتن دهی آن منطقه مرتبط است و هر چقدر میزان آنتن دهی بهتر باشد از سرعت عالی تری بهره مند خواهید بود و بطور کلی ۴ برابر ADSL می‌باشد.

 

 

خرید اینترنت ال تی ای

 

در هنگام خرید اینترنت ال تی ای  با دو نوع زیر ساخت  مواجه خواهیم بود

مودم های FDD  و TDD که در دو نوع TD-LTE  و همچنین FD-LTE  پیاده سازی می شوند.

در این مقاله به بررسی مختصری از هریک می پردازیم : 

خرید اینترنت TD- LTE

TD به معنی Time division ، در بازه زمانی خاصی عمل آپلود و از طریق یک باند فرکانسی در سایر بازه ها عمل دانلود انجام می پذیرد.

این سرویس قابلیت استفاده همزمان چندین نفر را برای شما مهیا می کند و همچنین باید افزود که شما به سادگی می توانید از این سرویس در محل کار و همچنین منزل خود از آن بهره ببرید.

برای اتصال به این سبک از اینترنت ها باید گفت که هیچ نیازی به استفاده از خطوط ثابت ندارید و شما تنها با استفاده از یک سیم کارت می توانید به اینترنت LTE متصل شوید.

این مساله سبب خواهد شد که شما در صورت تغییر آدرس و یا نقل مکان از محل کار و یا محل زندگی خود با چالش خاصی رو به رو نباشید. شما می‌توانید در بازه زمانی کوتاهی تقریباً ۲۴ ساعت به پر‌سرعت‌ترین اینترنت متصل شوید.

در حال حاضر یکی از بهترین مودم های  TD- LTE  مودم‌های I60  می‌باشد.

از مزایای سرویس TD- LTE 

سرعت عالی تا ۵۰ مگابایت بر ثانیه

پشتیانی ۲۴ ساعته

استفاده همزمان چند کاربر

نصب سریع

بدون محدودیت های مخابراتی

بدون نیاز به خط ثابت

پایداری بالا ود سرویس های بارگیری و بار گذاری

دریافت آی پی ثابت (Static IP)

 

خرید اینترنت ال تی ای
خرید اینترنت FD- LTE

 

FD-LTE  به معنی Frequency division، بجای تقسیم بندی زمانی، از تقسیم بندی فرکانسی استفاده می شود.

تعداد شرکت های ارائه دهنده اینترنت های LTE بسیار کم است ولی با توجه به عرضه به نسبت کم می توان گفت مشتریان این نوع از مودم ها با تنوع زیاد رو به رو هستند.

اگر زمان زیادی را بیرون از خانه سپری می‌کنید مودم های LTE همراه پیشنهاد فوق العاده‌ای برای شما بحساب می آید.

این مودم‌ها بسیار سبک و قابل حمل می باشد

در اینترنت FD-LTE  دو فرکانس وجود دارد : یکی برای آپلود یا همان بارگذاری و یکی برای دانلود یا همان بارگیری که با یک پایه  سلولی در دامنه زمانی از هم جدا می شوند.

درون هر فریم ۱۰ زیر فریم بارگذاری و ۱۰ فریم بارگیری وجود دارد و با وجود این فرکانس ها بارگذاری و بارگیری کاملاً جدا از هم به صورت متفاوت انجام می پذیرد.

اخیراً سرویس ویژه ای بر روی این سیمکارت ها برقرار شده‌است که می تواند سرعت دانلود را تا ۱۰۰ مگابیت و سرعت آپلود را تا ۱۰ مگابیت افزایش دهد.

شما می توانید همین حالا برای خرید اینترنت LTE  و همچنین مشاوره با کارشناسان شرکت مهندسی پردازش کیانانت تماس حاصل نمایید.

کیانانت ارائه دهنده  انواع خدمات در خصوص انواع مودم های پر‌سرعت با قابلیت دریافت آی پی ثابت بر روی  هر دو اپراتور همراه اول و ایرانسل با ما همراه باشید

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *