apple

apple


ناکامی اپل از گوشی های سری ۱۱

به نقل از بلومبرگ، شرکت اپل بر این باور است که گوشی های سال جدید این شرکت (آیفون های سری ۱۱) به اندازه آیفون های سری XS فروش خوبی نخواهند داشت. کوپرتینویی ها در نیمه دوم سال ۲۰۱۹ تنها ۷۵ میلیون قطعه منتسب به آیفون های جدید خود را سفارش داده است، این میزان برابر با میزان سفارش قطعه ها برای نسل قبلی گوشی های آیفون این شرکت بوده است.
با توجه به این آمار به نظر می رسد اپل انتظار رشد بهتر فروش گوشی های آیفون سری ۱۱ را نسبت به آیفون های سری XS یا XR سال قبل ندارد و فروش گوشی های موبایل او به نسبت سال گذشته با کاهش ۲۰ درصدی مواجه بوده ولی همچنان با این وجود توانسته ۴۷ درصد از سهم بازار جهانی گوشی های پرچمدار را به خود اختصاص دهد. 

علاوه بر این شاهد حضور محصولات این شرکت در بازار گوشی های میان رده یا اقتصادی نیستیم.

زمان زیادی تا معرفی رسمی گوشی های جدید آیفن باقی نمانده است

اما با این وجود به غیر از تعدادی رندرهای گرافیکی و جزئیاتی تایید نشده از آنها اطلاعات مشخصی درباره این آیفون ها در دسترس نیست.
ولی آنچه را که بطور قطع میتوان یکی از دلایل عدم خوش بینی کمپانی اپل نسبت به فروش این دستگاه ها دانست فقدان پشتیبانی از شبکه های ۵G است.
این موضوع زمانی مورد قبول قرار میگرفت که از اینکه رقبای اپل مانند سامسونگ و حتی وان پلاس گوشی های خود را که از اینترنت ۵G پشتیبانی می کنند را به بازار ارائه میکردند
اگر طبق گزارشات اپل اولین دستگاه های خود را که از این شبکه پشتیبانی می کنند را در سال ۲۰۲۰ روانه بازار کند به اندازه یک سال تمام از رقبای خود عقب خواهد ماند.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *