مودم های TF-i60

مودم های i60

تجربه موفق ایرانسل با فروش مودم‌هایی مانند ۴G  و TD-LTE  با مودم‌های جدیدی تحت عنوان مود‌های TF-i60  روی کار آمد.

همانطور که در مقاله‌های پیشین پرداختیم، مودم های TD-LTE  مودم‌های بسیار کارآمد برای نسل امروز می‌باشند.

که یکی از انواع این مودم‌ها مودم‌های i60 می‌باشد.

اینترنت TD-LTE  بسیار بر سر زبان‌ها افتاده و بسیاری از افراد برای اینکه به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کنند تمایل دارند که از این سرویس‌ها استفاده کنند.

شما برای استفاده از این سرویس مستلزم مودم‌هایی هستید که همراه با سیم کارت باشند و همچنین برای استفاده از سرویس ۴G و ۴.۵G  نیز باید دستگاهی مجزا تهیه کنید.

حال تصور کنید که اگر مودمی داشته باشید که هر دوی این مزایا را شامل شود چقدر می‌تواند در استفاده از اینترنت پرسرعت به شما کمک کند.

مودم های TF-i60

سرعت مودم

مودم‌های TF-i60 سری LTE  با پهنای باند ۳۰۰ مگابایت در ثانیه و اتصال ۳۲ کاربر همزمان میانگین سرعت دانلود ۴۰ مگابایت در ثانیه و سرعت آپلود ۵ مگابایت در ثانیه را فراهم می کند.

این دستگاه قابلیت MIMO   ۴×۴ را پشتیبانی می کند و علاوه بر داشتن پنل دریافت یا ارسال پیامک می تواند آدرس‌های اینترنتی را فیلتر کند.

مودم‌های i60 از شبکه های FD : 4.5G / 4G/ 3G /2G و TD-LTE  پشتیبانی می کند.

TD-LTE  برای دانلود ۲۱۰ مگابایت بر ثانیه و برای آپلود ۱۰ مگابایت بر ثانیه است.

مودم های TF-i60

نحوه راه اندازی

راه‌اندازی این مودم به سادگی انجام می‌پذیرد و فقط کافی است دکمه پاور را بفشارید تا مودم بوت شود. حداکثر زمان برای بالا آمدن کامل مودم ۱۷ ثانیه است.

مودم TF-i60  نه تنها برای مصارف خانگی بلکه به دلیل تعداد کاربرانی که می توانند به صورت همزمان به این دستگاه وصل شوند (۳۰ کاربر) برای استفاده در اداره‌ها نیز کاربردی خواهد بود.

یکی دیگر از ویژگی های این مودم پشتیبانی از IPV6  و L2TP-VPN  در کنار پشتیبانی از کد های دستوری است.

ظاهر مودم با سایر مودم هایی که تا به حال دیده اید تفاوت چندانی ندارد.

یک مودم با طراحی مستطیل شکل سفید رنگ که لوگوی هواوی به سفارش شرکت ایرانسل روی آن حک شده و مشخصات فنی و مدل دستگاه در سمت دیگر چاپ شده است.

شرکت کیانانت ارائه دهنده مودم های TF-i60(S1)  و TF-i60(H1) همراه با سیم کارت های FD و TD با قابلیت IP ثابت بر بستر اینترنت می‌باشد. جهت مشاوره و خرید با ما در ارتباط باشید.

 

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *